Nowy design,
nowa kabina
Po 17 latach od wprowadzenia kabiny N-Evolution, seria N przechodzi całkowitą metamorfozę estetyczną, oferując styl zgodny z czasami i potrzebami nowych klientów pojazdów użytkowych
Rozwój wymagał znacznego wysiłku projektowego i produkcyjnego, aby spełnić optymalne poziomy bezpieczeństwa. Rezultatem jest całkowicie zmodernizowana kabina, która zachowuje tą samą szerokość co poprzednia, a także zalety prowadzenia i dopasowania nadwozia.
Nowe wnętrza
Opracowane z perspektywy kierowcy, zawsze mając na uwadze ludzi, którzy prowadzą i używają naszych pojazdów.
Nowy pomysł na "gościnność" dla pojazdu, który podróżuje po całym świecie.
Optymalizacja przestrzeni
Nowoczesny, prosty i intuicyjny design
Solidny, przyjazny dla użytkownika
i łatwy w obsłudze
Neutralny kolor wykończeń i zwiększona wyrazistość
Kabina Gamy 3.5t, M21-M27
Kabina Gamy 10-14t, F10-F14
Przyciski na desce rozdzielczej - podzielone na obszary
Wygodna strefa funkcyjna
Systemy kontroli bezpieczeństwa (ADAS)
Pozostałe urządzenia
Dodatkowe przełączniki sygnałów świetlnych i akustycznych
Ergonomia zaprojektowana tak, by być intuicyjną
Sterowanie na kierownicy
Przyciski, które są często używane podczas jazdy znajdują się teraz na kierownicy. Ich położenie zostało zaprojektowane tak,
by było proste i intuicyjne
Średnica kierownicy została zmniejszona, aby poprawić zwinność, łatwość prowadzenia i dostępność. Ruchy kierownicy stają się bardziej kompaktowe, a pozycja za kierownicą jest stabilna nawet podczas manewrowania.
Bezpieczeństwo
ISUZU SAFETY PACK
ISUZU chce zostać liderem w dziedzinie bezpieczeństwa czynnego. Z tego powodu seria F jest standardowo wyposażona w pakiet bezpieczeństwa 2
Nowa ekonomia eksploatacji
Automatyczna skrzynia
9-biegowa ISIM (DCT)
Wielu kierowców może zmaksymalizować oszczędność paliwa i osiągnąć niską emisję CO2 dzięki nowej kombinacji silnika i skrzyni biegów o pojemności 3,0 litra. Nowa 9-biegowa skrzynia biegów AMT zdefiniuje na nowo wizerunek ISUZU Trucks, oferując nowe wrażenia z jazdy
3.5t Gama M21-M27
Wiele zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Dostępne w dwóch pakietach, zgodnie z potrzebami klienta.
Nowy projekt wnętrza i nadwozia z zaawansowanymi funkcjami. Nowy projekt ma na celu zapewnienie kierowcom przyjemności i sprawienie, że będą dumni z jazdy pojazdem ISUZU
Nowo zaprojektowana 9-biegowa skrzynia biegów AMT zapewnia wyjątkową oszczędność paliwa i płynną jazdę.
Nowe M21
13 modeli
3 z kołami pojedynczymi tylnej osi, 10 z kołami podwójnymi
2
wersje - T (Standardowa), TT (Full)
2
wersje tylnego mostu (Normal lub Heavy)
2
warianty tylnych opon (Pojedyncze lub podwójne)
M21 T
Prosta konfiguracja
M21 Th
Prosta i praktyczna konfiguracja, odpowiednia do wymagających sytuacji dzięki mechanizmowi różnicowemu Heavy
M21 T
Kompletne wyposażenie ze wszystkim, czego potrzebujesz
M21 TTh
Kompletne wyposażenie ze wszystkim, czego potrzebujesz, a także mechanizm różnicowy Heavy
Nowe M27
7 modeli
3
rozstawy osi: E, F, H
2
1
skrzynie biegów:
-5 biegowa manualna,
-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa
konfiguracja FULL - z Safety Pack 2
Nowa 9-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna
Odczucia
Podwójne sprzęgła są używane w jednej skrzyni biegów, przy czym biegi nieparzyste i parzyste są przełączane przez oba sprzęgła. W połączeniu z efektem crossover daje to płynną zmianę biegów.
Oszczędność
Ponieważ nowa skrzynia biegów automatycznie wybiera odpowiedni bieg w zależności od sytuacji, różnica w zużyciu paliwa między doświadczonymi i nowymi kierowcami jest niewielka, dzięki czemu jazda ekonomiczna jest łatwa.
6.0-7.5t Gama M29-M30
M55
5.5t
P75
7.5t
P75
crew
7.5t
Staje się
Staje się
Staje się
M29
6.0t
M30
7.5t
M30
crew
7.5t
Modele isuzu M55 i P65 opuszczają ofertę ISUZU i są zastępowane przez model ISUZU M29 - pojazd o masie całkowitej 6.0t
ISUZU P75 i P75 Crew zmieniają nazwy i stają się odpowiednio ISUZU M30 i M30 Crew. Oba modele zachowują masę całkowitą 7.5t
Nowe M29
6.0t
Naciski na osie przód/tył
2.300/3.980 kg
5 modeli
2
1
skrzynie biegów:
-5 biegowa manualna,
-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa
konfiguracja FULL - z Safety Pack 2
2
rozstawy osi:
F: 2750mm,
H: 3350mm
Nowe M30
7.5t
20 modeli
8 z silnikiem 3.0 (Rozstawy osi F, H, K, M)
10 z silnikiem 5.2 (Rozstawy osi F, H, K, M)
2 z kabiną brygadową i silnikiem 5.2 Crew Cab
1
konfiguracja FULL - z Safety Pack 2
warianty skrzyń biegów:
3
-6 biegowa manualna
-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa (tylko dla M30 z silnikiem 3.0)
-NEES 2 - 6-biegowa zautomatyzowana (tylko dla M30 z silnikiem 5.2)
4
rozstawy osi (F,H,K,M)
10-14t Gama F10-F14
Nowa oferta serii F
F10
10t
F11
11t
F12
11.99t
F14
14t
Modele 11 i 14 t są wciąż dostępne
Gama wzbogaciła się o dwa nowe modele: F10 (10 ton) i F12 (11.99 ton)
Gama F10-F14
1
konfiguracja FULL
2
warianty skrzyń biegów:
6-biegowa manualna
6-biegowa zautomatyzowana NEES2
2
warianty tylnego zawieszenia:
mechaniczne
pneumatyczne
Standard dla wszystkich wersji:
Nowa ergonomiczna kierownica wielofunkcyjna
Światła przednie Bi-Led
Światła przednie automatyczne
Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
Dwie poduszki powietrzne
Klimatyzacja manualna
Wyjmowany uchwyt na kubki
Zestaw wskaźników cyfrowo-analogowy
Lusterko wsteczne
Radio Dab z Apple Car Play/Android Auto
Safety Pack