top of page

Nowy design,
nowa kabina

Po 17 latach od wprowadzenia kabiny N-Evolution, seria N przechodzi całkowitą metamorfozę estetyczną, oferując styl zgodny z czasami i potrzebami nowych klientów pojazdów użytkowych

Rozwój wymagał znacznego wysiłku projektowego i produkcyjnego, aby spełnić optymalne poziomy bezpieczeństwa. Rezultatem jest całkowicie zmodernizowana kabina, która zachowuje tą samą szerokość co poprzednia, a także zalety prowadzenia i dopasowania nadwozia.

Nowe wnętrza

Opracowane z perspektywy kierowcy, zawsze mając na uwadze ludzi, którzy prowadzą i używają naszych pojazdów.
Nowy pomysł na "gościnność" dla pojazdu, który podróżuje po całym świecie.

Optymalizacja przestrzeni

Nowoczesny, prosty i intuicyjny design

Solidny, przyjazny dla użytkownika
i łatwy w obsłudze

Neutralny kolor wykończeń i zwiększona wyrazistość

Kabina Gamy 3.5t, M21-M27 

Kabina Gamy 10-14t, F10-F14

Przyciski na desce rozdzielczej - podzielone na obszary

Wygodna strefa funkcyjna

Systemy kontroli bezpieczeństwa (ADAS)

Pozostałe urządzenia

Dodatkowe przełączniki sygnałów świetlnych i akustycznych

Ergonomia zaprojektowana tak, by być intuicyjną

image.png

Sterowanie na kierownicy

Przyciski, które są często używane podczas jazdy znajdują się teraz na kierownicy. Ich położenie zostało zaprojektowane tak,
by było proste i intuicyjne

image.png

Średnica kierownicy została zmniejszona, aby poprawić zwinność, łatwość prowadzenia i dostępność. Ruchy kierownicy stają się bardziej kompaktowe, a pozycja za kierownicą jest stabilna nawet podczas manewrowania. 

Bezpieczeństwo

ISUZU SAFETY PACK

ISUZU chce zostać liderem w dziedzinie bezpieczeństwa czynnego. Z tego powodu seria F jest standardowo wyposażona w pakiet bezpieczeństwa 2

Nowa ekonomia eksploatacji

Automatyczna skrzynia
9-biegowa ISIM (DCT)

Wielu kierowców może zmaksymalizować oszczędność paliwa i osiągnąć niską emisję CO2 dzięki nowej kombinacji silnika i skrzyni biegów o pojemności 3,0 litra. Nowa 9-biegowa skrzynia biegów AMT zdefiniuje na nowo wizerunek ISUZU Trucks, oferując nowe wrażenia z jazdy

3.5t Gama M21-M27

Wiele zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Dostępne w dwóch pakietach, zgodnie z potrzebami klienta.

Nowy projekt wnętrza i nadwozia z zaawansowanymi funkcjami. Nowy projekt ma na celu zapewnienie kierowcom przyjemności i sprawienie, że będą dumni z jazdy pojazdem ISUZU

Nowo zaprojektowana 9-biegowa skrzynia biegów AMT zapewnia wyjątkową oszczędność paliwa i płynną jazdę.

Nowe M21

13 modeli

3 z kołami pojedynczymi tylnej osi, 10 z kołami podwójnymi

2

wersje - T (Standardowa), TT (Full)

2

wersje tylnego mostu (Normal lub Heavy)

2

warianty tylnych opon (Pojedyncze lub podwójne)

M21 T

Prosta konfiguracja

M21 Th

Prosta i praktyczna konfiguracja, odpowiednia do wymagających sytuacji dzięki mechanizmowi różnicowemu Heavy

M21 T

Kompletne wyposażenie ze wszystkim, czego potrzebujesz

M21 TTh

Kompletne wyposażenie ze wszystkim, czego potrzebujesz, a także mechanizm różnicowy Heavy

Nowe M27

7 modeli

3

rozstawy osi: E, F, H

2

1

skrzynie biegów:

-5 biegowa manualna,

-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa

konfiguracja FULL - z Safety Pack 2

Nowa 9-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna

Odczucia

Podwójne sprzęgła są używane w jednej skrzyni biegów, przy czym biegi nieparzyste i parzyste są przełączane przez oba sprzęgła. W połączeniu z efektem crossover daje to płynną zmianę biegów.

Oszczędność

Ponieważ nowa skrzynia biegów automatycznie wybiera odpowiedni bieg w zależności od sytuacji, różnica w zużyciu paliwa między doświadczonymi i nowymi kierowcami jest niewielka, dzięki czemu jazda ekonomiczna jest łatwa.

6.0-7.5t Gama M29-M30

M55

5.5t

P75

7.5t

P75

crew

7.5t

Staje się

Staje się

Staje się

M29

6.0t

M30

7.5t

M30

crew

7.5t

Modele isuzu M55 i P65 opuszczają ofertę ISUZU i są zastępowane przez model ISUZU M29 - pojazd o masie całkowitej 6.0t

ISUZU P75 i P75 Crew zmieniają nazwy i stają się odpowiednio ISUZU M30 i M30 Crew. Oba modele zachowują masę całkowitą 7.5t

Nowe M29

6.0t 

Naciski na osie przód/tył
2.300/3.980 kg

5 modeli

2

1

skrzynie biegów:

-5 biegowa manualna,

-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa

konfiguracja FULL - z Safety Pack 2

2

rozstawy osi: 

F: 2750mm,
H: 3350mm

Nowe M30

7.5t

20 modeli

8 z silnikiem 3.0 (Rozstawy osi F, H, K, M)

10 z silnikiem 5.2 (Rozstawy osi F, H, K, M)

2 z kabiną brygadową i silnikiem 5.2 Crew Cab

1

konfiguracja FULL - z Safety Pack 2

warianty skrzyń biegów:

3

-6 biegowa manualna

-9-biegowa ISIM, automatyczna dwusprzęgłowa (tylko dla M30 z silnikiem 3.0)

-NEES 2 - 6-biegowa zautomatyzowana (tylko dla M30 z silnikiem 5.2)

4

rozstawy osi (F,H,K,M)

10-14t Gama F10-F14

Nowa oferta serii F

F10

10t

F11

11t

F12

11.99t

F14

14t

Modele 11 i 14 t są wciąż dostępne

Gama wzbogaciła się o dwa nowe modele: F10 (10 ton) i F12 (11.99 ton)

Gama F10-F14

1

konfiguracja FULL

2

warianty skrzyń biegów:

6-biegowa manualna

6-biegowa zautomatyzowana NEES2

2

warianty tylnego zawieszenia:

mechaniczne

pneumatyczne

Standard dla wszystkich wersji:

Nowa ergonomiczna kierownica wielofunkcyjna
Światła przednie Bi-Led
Światła przednie automatyczne
Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
Dwie poduszki powietrzne
Klimatyzacja manualna
Wyjmowany uchwyt na kubki
Zestaw wskaźników cyfrowo-analogowy
Lusterko wsteczne
Radio Dab z Apple Car Play/Android Auto
Safety Pack

bottom of page